środa, 19 października 2016

Operacja burzowa chmura- Jorn Lier Horst

Najwybitniejszy pomysł dla matek gustujących w kryminałach:) Idealny patent na zarażanie dzieci tym samym bakcylem :)



Autorem tego cudu jest Pan Jorn Lier Horst, który równocześnie jest pisarzem tej dziedziny dla dorosłych. Ze smutkiem muszę przyznać, że nie czytałam nic co by było dla mnie, ale jeszcze to kiedyś zmienię :)

Tajemniczy złodzieje grasują w Elvestad.
Znikają drożdże z magazyny piekarza Monsena, beczki przeznaczone na budowę pomostu kąpielowego i krzaki jałowca z parku.
Biuro Detektywistyczne nr 2 bada sprawę, Tirril, Oliver i pies tropiący Otto ścigają winowajców. 

Piękne ilustracje, duże litery, które wprost proszą dzieci o czytanie samodzielne :)
Idealna lektura dla każdego dziecka w wieku od 6 lat. Tylko że te 6 latki nie zawsze chcą same czytać ;)  Mój najchętniej to by słuchał, jak mama czyta ;) Ale własnie ze mną pisze recenzje i podyktował mi cały opis książki :D Jestem dumna :D Może kolejne części będzie czytać samodzielnie ;)

W książce jest mapa Miasteczka Elvestad, oraz opis każdej osoby która przewija się przez historie.

Recenzja Młodego brzmi: "jest super, jest extra i jest bombowa!!!" no to chyba jestem zmuszona jeszcze sama coś napisać, bo za bardzo rozbudowana wypowiedź to to nie była :D 




Mati poleca!!!

Wydawnictwo: Media Rodzina 
Autor: Jorn Lier Horst
Ilość stron:104
Oprawa: Twarda
Rok wydania: 2015

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz