czwartek, 29 grudnia 2016

Mons Kallentoft - Śmierć letnią porą

O pierwszej części serii PORY ROKU autorstwa Monsa Kallentofta pisałam już dużo wcześniej i cały dostępny cykl skończyłam już dawno temu, ale tych książek nie potrafię zapomnieć. 
mają to coś co ja lubię i mnie przyciąga:)
Z niecierpliwością odliczam czas do kolejnej części która ma się ukazać w 2017 :)

O pierwszej części Ofiara w środku zimy pisałam tutaj zainteresowanych zapraszam ;)


Najgorętsze lato wszech-czasów, pożary, ukrop i żar lejący się z nieba. 
W miejskim parku Linkopingu zostaje znaleziona młoda okaleczona i naga dziewczyna. 
Nie pamięta kto ją skrzywdził, nie pamięta nic. Całe ciało ma wyczyszczone z wszelakich zanieczyszczeń/brudów.. aż do przesady, klorinem.....Jednym słowem zero śladów, zero tropu.

Niebawem znajdują kolejną dziewczynę, również nagą, również wyczyszczoną, ale z jedną  różnicą - ta jest martwa.

Na tych dwóch oczywiście się nie kończy...

Malin Fors staje przed kolejnym wyzwaniem- zrozumieć psychikę, i schwytać psychopatę odpowiedzialnego za śmierć dziewczyn.

 Czytało mi się jeszcze lepiej niż pierwszą część i zdecydowanie polecam :)

Wydawnictwo: REBIS
Autor: Mons Kallentoft
Ilość stron: 432
Oprawa: Twarda
Rok wydania : 2010

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz